Τρίτη 6 Μαΐου 2008

Η πόλη μου

Πριν 9 χρόνια μετακόμισα με την οικογένειά μου σε μια μεγάλη πόλη που στην αρχή την είχα αντιπαθήσει για τα καλά γιατί αυτή ήταν η αιτία που έχασα τους πολύ μικρούς μου φίλους. Αυτή η πόλη ονομαζόταν Λαμία και τελικά φάνηκε πως αυτή η πόλη μου φέρθηκε μια χαρά γιατί μου βρήκε φίλους που δε νομίζω ότι θα έβρισκα αλλού.
Επίσης, με αυτούς τους φίλους μου, μου αρέσει να διασκεδάζω κάνοντας ποδήλατο προς παραθαλάσσιες περιοχές, παίζοντας μπάλα και σκαρφαλώνοντας σε βουνά.




Ακόμα, σε περίπτωση που με επισκεπτόταν κάποιος φίλος μου από το εξωτερικό στη Λαμία, θα τον πήγαινα στο κάστρο της Λαμίας και θα τον έβαζα να δοκιμάσει κάτι παραδοσιακό όπως ψημένο κρέας στα κάρβουνα με ντόπιο τζατζίκι.




Θα του έλεγα να έρθει σε περίοδο γιορτών γιατί όλες γίνονται με επιτυχία και θα ξεφαντώσουμε όπωσδήποτε. Αντιθέτως, στην πόλη μου αντιπαθώ το πρόβλημα κυκλοφορίας που υπάρχει.





Γιώργος Αντωνιάδης, Β' Γυμνασίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μας το σχόλιό σας για αυτή την ανάρτηση